måndag 4 januari 2016

Så här vill jag leva





Jag har inte gett några nyårslöften i år och det pga att jag vill sen inte bli besviken
då jag bryter ett löfte. Däremot har jag lagt upp mål för detta år som jag gärna vill uppnå. 


1. Följ alltid magkänslan
Jag ska alltid lyssna på min magkänsla.
Det är så många gånger som min magkänsla sagt att "detta är fel"
men jag har ändå vila tro tvärtom. Tyvärr har jag blivit besviken de gångerna.
Precis som min magkänsla sagt till mig att jag kommer att bli.

2. Sluta umgås med folk som fyller dig med dålig energi
Borde verkligen sluta hänga runt folk jag inte... hmm hur ska jag säga det snällt?
Kommer så bra överens med kanske? Man kan inte komma överens med alla.
Och såna människor suger ut all min lycka och ersätter den med det motsatta.

3. Njut mera av det du har och längta inte efter det du inte har
Jag gör detta all the time.. Ska alltid ha mera! Otacksamma jäkel.
Fast jag egentligen redan har allt vad jag behöver och önskar.
Hoho, blir nog ändring på detta nu!

4. Gör det du känner för att göra
Känner jag för att resa? Shoppa nya kläder? Äta en hel kladdkaka?
Dricka Cola till frukost? Sova i tält? Bajsa en timme?
JAAA då fan tänker jag göra det!! Livet är för kort för att inte göra det.

5. Älska mera, hata mindre
No words needed! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar