lördag 16 april 2016

Photoshoot på schemat


Godagens folket!

Alltså vilken underbar lördag jag haft hittills!
Har ba måra opå här hemma och gjort sånt jag inte hade tid med igår.
Så skönt då Johnny är ledig och vill umgås med Melvin så jag får göra
sysslor i lugn och ro. Det är riktigt terapi för mig.

Idag är det dessutom photoshoot på schemat. 
Vi har nämligen bokat in 1 års fotografering/familjefotografering.
Denna gång är det en tjej som heter Josefine som ska komma hem till oss och fota.
Hon jobbar med fotografering på sidan om ett annat jobb så hon har ingen studio.
Hon föredrar att jobba med naturliga ljuset och därför vill hon hellre fota hemma hos eller utomhus.
Men det passar mig helt ypperligt! Eftersom att jag mycket hellre har personliga bilder från vårt
t.ex. vardagsrum bland Melvins leksaker än från en studio med random rekvisita.
Och om vädret tillåter kommer vi att ta några bilder utomhus oxå. Just nu ser det dock inte
så lovande ut. Men fotograferingen sker först om en par timmar så allt är ännu möjligt.
Ser verkligen framemot fotograferingen!




Dessa har duktiga Cindy fotat då Melvin var strax på en månad gammal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar