torsdag 22 juni 2017

Flyr fältet

Vi stack iväg från flyttkaoset till midsommarfirandet redan idag. Är så förbannat trött på allting känns det som. Kan jag inte bara få bli dumpad i öknen och sitta där i tre dagar för mig själv?

Det är klart att det är flytten som stressar mig mest. Hatar att leva i kaos men det går ju inte att göra mera än vad man hinner med. Har nu gett på från morgon till kväll i tre dagar och det känns verkligen av. Dessutom gör Melvin inte det lättare då han de första två nätterna i lägenheten vid nattningen gråter och "vill hem". Det skär i hjärtat och jag kan inget annat än undra om vi gjort rätt beslut angående flytten.. Men han vänjer sig väll med tiden! Och detta är ju bara tillfälligt. Om nu allt går som planerat.

Hur som.. Vi kom idag till villan och ska vara här till söndag. Det är förbannat kallt, jag är trött och gråtig och det är bara inte bra. Idag alltså. Börjar verkligen känna att kroppen är fullproppad med hormoner och att humörsvägningarna börjar infinna sig i kroppen.

Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla lite 'Vänner'. Sen blir det tidig kväll och hoppas på en bättre dag imorgon.
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar