söndag 3 december 2017

Nej, INGET!


Tack för att ni delade med er av er erfarenhet i mitt förra inlägg.
Man ska ju inte jämföra sig med andra eller ens sin förra graviditet
men det går ju bara inte att hålla sig ifrån att spekulera.

Veckan har ju gått åt att vänta på värkarna. Och visst har jag haft värkar.
Vissa dagar mera och vissa dagar mindre men så avtar det efter nån timme.
Min kropp beter sig konstigt och humöret går i vågor. But that's it! Det händer inget.
Inga desto mer känningar. Till och med sammandragningarna har minskat.
Bittert, då jag trodde att det sku ha satt igång efter att slemmisen lossnat då det var så sist.
Men som jag redan skrev, man ska ju inte jämföra med nån annan för varje graviditet är unik.
Så vi fortsätter att måra opå och tar en dag i taget.
15 dagar kvar till bf så vi är ju väldans nära.
  

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har två tips som KAN hjälpa.
    1.De tre S:en = Sauna,Siivous ja Seksi ... :D
    2.Du ska veiv me en Hulahula ring!

    Fick igång mina med hjälp av dessa, tror jag hårt på iallafall :D

    Mvh Camilla

    SvaraRadera