fredag 4 maj 2018

En lite bättre vecka

Jasså, så fredag idag igen! Känns som att det var igår som jag så suckade över hur uslig förra veckan var. Kan dock säga att denna vecka har varit allt annat än uslig.

Johnny har varit ledig hela veckan och vi har hunnit med en hel del. Firat Vappen och 1:a maj, lekt med kompisar, umgåtts med min syster och igår var vi en snabb sväng till Haparanda. Oftast då Johnnys ledighet närmar sitt slut är jag bara glad för vi går så fort varandra på närverna haha! Men denna gång är det nästan tvärtom. Vi har haft det så otroligt roligt och mysigt tillsammans och det har faktiskt varit bara familj och kärlek i fokus. Precis vad vi alla behövde.


Foto: Alice Snellman

Till min lycka är det ju inte över ännu. Imorgon ska hela familjen gå på marknad på förmiddagen och efteråt ska jag och Johnny på date. På söndag blir jag 20 år för sjunde gången så då förväntar jag mig glitter, guld och unicorns och grattis-hälsning av presidenten! Ska det va så ska det va ordentligt. Nånej.. jag älskar min födelsedag men är nog riktigt nöjd med lite skumppa och blommor! My guilty pleasure.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar