fredag 11 maj 2018

Summer, please stay!

Ååh vilket underbart sommarväder vi haft de senaste dagarna! Speciellt idag har det varit 10/10. Tyvärr har inte mitt humör varit lika somrigt. Först var jag riktigt ledsen och nedstämd. Har känd en stark känsla av ensamhet och som att allt jag gör är bara fel. När de känslorna började försvinna var jag bara trött och så tom på känslor. Orkade inte känna nått eller bry mig om nån.

Igår kväll var jag riktigt orolig för att vi inte sku kunna delta på ett kalas vi var bjudna till idag, just pga mitt humör. Ingen vill ju umgås med nån som knappt orkar prata eller ens vara närvarande. Men imorse när jag vaknade så var allting så jäkla underbart. Jag kände att jag var mitt rätta jag. Orken var på topp och såhär mycket motivation har jag inte haft på gud vet när. Det var så himla skönt att känna igen sig själv!



Men det bästa med dagen var ändå det att jag klarade av att tackla en besvikelse UTAN att falla till botten. Ni förstår inte hur otroligt jobbigt det är att en så liiiiten, liten sak kan göra så att jag faller tillbaka till ruta ett. Och då mår jag så himla dåligt i flera dagar. Men idag så har jag klarat det! Visst, jag blev lite ledsen men det förstörde inte resten av dagen.

Och dagen ja. Den har varit så somrig som den bara kan bli. Utomhus kalas, sola på balkongen, jordgubbar och glass, donkken mat och en kall öl på det! Livet är bra gött idag! Fasar dock för morgondagen och hur mitt humör kommer vara. Är lite rädd att all min goda energi gick åt denna dag och att jag är helt tom imorgon. Den som lever får se.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar